Tink*abell

Moooi…

Posted on: 4 November 2008

Als je slaapt
Glennis Grace

lichtblauw is mijn wereld
vanaf de dag dat jij er was
eindeloos in mijn armen
samen in, in het gras

alles is vergeten
maakt plaats voor jou en mij
want nooit heb ik geweten
dat wat ik zocht ben jij

als je slaapt
en ik heel even niet met jou kan zijn
zo volmaakt
zo veel geluk
en toch nog maar zo klein

als je slaapt
als onze liefde
even rusten mag
zie je niet dat ik de hele tijd al naar je lach
en ik kijk naar jou met heel mijn hart
als je slaapt

jij blijft naar me kijken
verliest mij niet
nee niet uit het oog
telkens weer zo onzeker
maar je ogen ze blijven droog
hmmm

jouw hartslag klinkt als muziek in mijn oren
moeder merel zingt omdat jij
jij bent geboren

als je slaapt
als onze liefde
even rusten mag
zie je niet dat ik de hele tijd al naar je lach
en ik kijk naar jou met heel mijn hart
als je slaapt

van geluk kan ik al leven
dus neem deze glimlach
die ik jou zo graag
wil geven

en ik houd van jou met heel mijn hart

Leave a Reply

